Współpraca
Zamówienia
- 1. Zamówienia na asortyment oferowany przez firmę BIATECH składane są poprzez fax, e-mail, listem poleconym,
bądź osobiście w siedzibie firmy. - 2. Terminy realizacji ustalane są indywidualnie z Klientem.
- 3. Zamówienie powinno zawierać dokładne dane zamawiającego.
- 4. W zamówieniu powinny być zawarte nazwy produktów wraz z ilością sztuk.
- 5. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest faktura VAT, faktura pro-forma, pisemne potwierdzenie
lub potwierdzenie na drodze elektronicznej zawierające asortyment, ilość, wartość zamówienia i termin
realizacji. - 6. Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru.
- 7. W momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
Ceny i dostęp do cenników
1. Podawane przez nas ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
2. Formy i wysokości rabatów są ustalane indywidualnie z Klientem.
3. Aktualne ceny dostępne są po zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym.
Dostarczenie towaru
1. Zakupiony towar może zostać dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej lub zostać odebrany osobiście
z magazynów Firmy .
2. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi towarów z zamówienia.
3. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru, naruszenia opakowania paczki i taśm
zabezpieczających lub uszkodzenia dostarczanych towarów w wyniku transportu, odbiorca zobowiązany jest do
spisania protokołu niezgodności w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej zaraz przy dostawie. Podpisany
przez pracownika firmy spedycyjnej protokół należy przesłać do biura firmy BIATECH.
5. Na specjalne życzenie Klienta jest możliwość dostarczenia towaru w inny sposób (poczta, transport
indywidualny, etc…).
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W TRAKCIE ODBIORU PRZESYŁKI (PACZKA LUB PALETA)
1. Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego przesyłki:
• jakość zabezpieczającej, czy nie jest poprzerywana lub poprzecinana,
• ogólny stan przesyłki: czy nie jest uszkodzona, przedarta, wgnieciona, przedziurawiona lub zamoczona,
• liczbę paczek/palet: czy ich ilość zgadza się z etykietami nadawczymi i listem przewozowym.
2. Jeżeli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Państwa zastrzeżenia lub można domniemać samouszkodzenie
produktów wewnątrz przesyłki - zdecydowanie odmów jej przyjęcia i poinformuj nas o tym.
3. Jeżeli wszystko jest w porządku, podpisz czytelnie list przewozowy.
4. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź czy:
• przesyłka jest kompletna
• produkty w środku nie są zniszczone.
5. Gdyby kurier nie chciał poczekać, przekonaj go, żeby został, bo w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby
sporządzić protokół.
6. Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody:
• zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza,
• pamiętaj aby zachować dla siebie kopię protokołu.
7. Zrób zdjęcia uszkodzeń.
8. Poinformuj nas o zaistniałym zdarzeniu najpóźniej w ciągu 24 godzin (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 500 221 909):
• podaj numer przesyłki i dokumentu sprzedaży,
• napisz dokładnie co się stało,
• dołącz zrobione zdjęcia,
• dołącz zeskanowany protokół szkody.
Tylko postępowanie zgodnie z powyższymi zasadami, pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie
reklamacji.
Płatność
1. Formą rozliczeń z firmą BIATECH jest - przedpłata na konto na podstawie faktury proforma - płatność
gotówkowa - pobranie gotówkowe za pośrednictwem firmy kurierskiej - przelew w określonym terminie (dotyczy stałych Klientów)
2. Towar zakupiony w firmie BIATECH do momentu zapłaty jest własnością sprzedającego.
3. Dla dotychczasowych stałych kontrahentów firmy BIATECH wszystkie dotychczasowe zasady współpracy finansowej pozostają nie zmienione.
Masz pytania? Chętnie odpowiemy! Zadzwoń! Centrala +48 500221909